Zamknij

Brukarz

Nr oferty: StPr/25/1080Dodane przez: AA EURO RECRUITMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
: prace budowlane, brukarstwo, układanie kostki brukowej
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu: nie d
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 09.07.2025
: 32,50 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: AA EURO RECRUITMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szosa Lubicka 13, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 734822755
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV należy wysłać na adres: [email protected]
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku: prowadzenie nadzoru i kontroli w zakresie warunków, organizacji i metod pracy, przestrzegania przepisów i zasad BHP, sporządzanie okresowej (rocznej) analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, podejmowanie działania, w celu zminimalizowania występujących zagrożeń, dokonywanie oględzin stanowisk pracy, opracowywanie, aktualizowanie lub opiniowanie procedur, regulaminów, instrukcji BHP, przekazywanie informacji, wniosków i zaleceń służących poprawie warunków pracy odpowiednim podmiotom, podnoszenie standardów w zakresie BHP w szkole poprzez m.in. przedkładanie wniosków w tym zakresie kierującym komórkami organizacyjnymi i kierownictwu szkoły, czynny udział, jako członek zespołu powypadkowego, w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy, w tym wysłuchaniu wyjaśnień poszkodowanego, gromadzenie informacji dotyczących wypadku, określenie środków profilaktycznych oraz wniosków po przeprowadzonym postępowaniu powypadkowym, prowadzenie instruktażu ogólnego w ramach szkolenia wstępnego BHP dla nowo zatrudnionych pracowników Biura, praktykantów oraz monitorowanie ważności zaświadczeń szkoleń okresowych dla poszczególnych grup pracowników oraz organizowanie szkoleń okresowych dla pracowników, uczestnictwo w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą przez pracowników szkoły, branie udziału w ocenie założeń i dokumentacji w zakresie modernizacji budynków szkoły albo jego części, a także nowych inwestycji w celu zgłaszania wniosków dotyczących uwzględnienia w założeniach i dokumentacji wymagań BHP, współuczestnictwo w konsultacjach w zakresie BHP, realizowanie zadań związanych z wyposażeniem pracowników w okulary korekcyjne do pracy przy monitorze ekranowym, realizowanie zadań związanych z gospodarką odzieżą i obuwiem roboczym, ubiorem służbowym, środkami ochrony indywidualnej i zbiorowej dla pracowników szkoły, a także naliczaniem ekwiwalentu. realizowanie zadań związanych z zaopatrzeniem pracowników Szkoły w niezbędne, dodatkowe środki higieny osobistej. wykonywania innych zadań zleconych przez Dyrektora X Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu.
StPr/25/1101
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 974,00 PLN

naprawa sprzętu AGD u klienta (praca na terenie województwa kujawsko-pomorskiego)
StPr/25/1100
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

przygotowywanie posiłków
StPr/25/1099
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od 4 888 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/1097
data rozpoczęcia pracy od 28.07.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/1096
data rozpoczęcia pracy od 28.07.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

- sprzątanie klatek schodowych; - sprzątanie terenów zewnętrznych; - prace ogrodnicze, obsługa sprzętu do koszenia trawy i żywopłotów, odśnieżanie
StPr/25/1095
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od 2 333 PLN

a) kierowanie zespołem pracowników obsługi i administracji, określanie zakresu ich zadań i odpowiedzialności, organizowanie im czasu pracy oraz warunków pracy zgodnych z zasadami bhp oraz nadzorowanie i ocenianie efektywności pracy podległych pracowników, b) planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynków placówek oraz przygotowywanie związanej z tym dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków, urządzeń, instalacji, sprzętu przeciwpożarowego, pojazdów służbowych, d) przygotowywanie i przechowywanie dokumentacji technicznej obiektu, w tym prowadzenie ksiąg obiektu, e) prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami, remontami i zakupami zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych, f) sporządzanie umów związanych z funkcjonowaniem placówek, g) sporządzanie sprawozdań związanych z mieniem komunalnym, h) prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaniem przepisów w zakresie bhp, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska, i) sprawowanie nadzoru nad mieniem placówki, j) budowanie pozytywnego wizerunku CPOW Młody Las, k) wykonywanie innych zadań przydzielonych przez dyrektora CPOW Młody Las zgodnie z przekazanym zakresem obowiązków.
StPr/25/1094
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 7 700 do 8 720 PLN

prowadzenie zajęć: swietlicowych dla uczniów klas I-IV, wychowania fizycznego w ramach programów "Mały Miś" klas I-III, treningowych i rekreacyjnych w ramach programu "Aktywny As" dla uczniów klas I-VIII
StPr/25/1088
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 300 do 5 600 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a)kierowanie i nadzorowanie pracy Działu Ewidencji i Inżynierii Ruchu w sposób zapewniający zgodność działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi; b) koordynowanie i realizacja powierzonych działowi zadań w sposób zapewniający ich skuteczność i efektywność, realizacja postanowień Regulaminu Organizacyjnego MZD, c)informowanie, instruowanie oraz szkolenie podwładnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań, d)systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych postepowań, e)uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, odbiorowych oraz zebraniach istotnych dla prawidłowego funkcjonowania działu; f)kontrola formalna i rzeczowa realizacji planu budżetu w zakresie działu, w tym również przygotowywanie projektu budżetu w zakresie działu, g)kontrola, analiz i ocena wyników pracy podwładnych, h)określanie zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników, i)inspiracja i wdrażanie niezbędnych usprawnień, efektywnych metod pracy i funkcjonalnej struktury działu w szczególności mających wpływ na obsługę interesantów, w oparciu o analizę ryzyka, j)przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych, uchwał Rad Okręgów, petycje, informacji publicznych, k)przyjmowanie skarg i wniosków interesantów oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami społeczności lokalnych oraz radnymi.
StPr/25/1084
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 800 do 9 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1)Prowadzenie sekretariatu Dyrekcji oraz kancelarii MZD; 2)Obsługa centrali telefonicznej MZD; 3)Kontrola obiegu dokumentów; 4)Obsługa narad oraz spotkań;
StPr/25/1085
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 6 200 PLN